Hoe vind je jouw ideale opdrachtgever?

- Hoe zorg je er nu voor dat je de opdrachten krijgt die jij leuk vindt?
- Wat is jouw ideale opdracht: waar moet deze aan voldoen?
- Welke klussen doe je het liefst en wat voor opdrachtgever hoort hierbij?
De laatste jaren waren anders dan anders. Dat hoeven we niemand uit te leggen. We hebben onder druk van de omstandigheden de teugels met betrekking tot die allerleukste opdrachten misschien wel een beetje moeten laten vieren. Terwijl we toch het liefste zo veel mogelijk die klussen doen waar we écht blij van worden. Tijd dus, om de teugels weer wat aan te trekken!
Tijdens deze bijeenkomst pakken we door op de uitkomsten van het landelijk event van 12 september. We leggen je een aantal stellingen voor die je doen nadenken over wat voor klussen je het liefst doet en wat voor een opdrachtgever hierbij hoort. Feitelijk nemen we dus je eigen volhoudbaarheid onder de loep. Natuurlijk gaan we elkaar ook helpen om onze ideale opdrachtgever vorm te geven. En kijken we in elkaars netwerk of we een verbinding kunnen maken en een connectie kunnen voorstellen.
Ben je niet bij het event van 12 september geweest? Dat is natuurlijk jammer, maar zeker geen obstakel voor het bijwonen van deze meeting. Je kunt heel goed een mening vormen over de stellingen en samenwerken aan de opdracht. Grote kans dat je met een helderder beeld over jouw ideale klant de deur uit loopt!
Locatie
Deze keer zijn we te gast bij Kasteel Woerden.
Zoek je een locatie, zaal, ruimte voor een vergadering, huwelijksdag, feest, high tea of een andere bijeenkomst? Kasteel Woerden is centraal gelegen, heeft een eigen parkeerplaats, is uniek en sfeervol. Al 600 jaar is Kasteel Woerden een veilig onderkomen voor haar gasten. Daarom huren de opdrachtgevers van Kasteel Woerden één of meerdere zalen of het gehele kasteel voor de zakelijke, feestelijke, culturele of persoonlijke bijeenkomsten die ze organiseren.
Dit evenement is alleen voor leden. Je kunt hier een aanvraag doen voor een proefabonnement of neem contact op met de organisatoren.